18 de novembre del 2015

Ruta: Camí Ral de Llinars del Vallès a Sant Antoni de Vilamajor

Avui ens agradaria explicar-vos una ruta que fa pocs dies vàrem acabar.

Es tracta d'una ruta de 2,6km creada per "Patufetes team" que passa pel camí ral que comunica Llinars del Vallès i Sant Antoni de Vilamajor. És un camí quasi sense desnivell on hi podreu trobar alguns racons força interessants com l’Alzina grossa, el Pont Vell de l’antiga carretera i la Font feta de pedra natural de nova construcció a mitjan camí per poder fer una parada i refrescar-se.

Camí Ral

Hem de dir que aquesta ruta ens va agradar molt, tant per la quantitat de caches que hi podem trobar i per la seva diversitat de contenidors, alguns més fàcils i d'altres no tant. Per començar la ruta des de Llinars del Vallès podem deixar el cotxe al costat del nou auditori. Allà agafem el camí ral direcció Sant Antoni de Vilamajor i a caminar! El recorregut tant es pot fer a peu o en bicicleta.

El primer cache que trobem #1# Camí Ral - Llinars GC61J27 es troba a l'inici del camí, on hi ha un mapa amb el recorregut del camí ral. Un cop trobat, seguim el camí fins al següent cache #2# Camí Ral - No tinguis por GC61J39, un cache amb unes quantes dents. Seguim cap al tercer cache #3# Camí Ral - Adéu/hola carretera GC61J44 on deixem el camí que va paral·lel a la carretera per endinsar-nos camps endins. Aquest cache ens va costar una mica més de trobar, vam necessitar molta vista per localitzar-lo, i com molt bé diuen els propietaris... "No cal escalar l'arbre". Un cop localitzat i agafat, ja que ens va costar arribar-hi, seguim el camí fins al següent cache #4# Camí Ral - Cruïlla de camins GC61J5D on el separen els camins. Nosaltres hem d'agafar el camí de l'esquerra, però abans haureu de buscar el cache que es troba molt a prop. Seguim el camí fins a arribar a Can Lola #5# Camí Ral - Can Lola GC61KYF. Quan el trobem... Ostres! Atenció que mossega!

Alzina grossa

Seguim el camí fins a arribar al següent punt #6# Camí Ral - Alzina Grossa GC61J6P, hem de dir que aquest sí que ens va costar trobar-lo. Encara que les coordenades estaven molt encertades, hi havia molts llocs per buscar, i entre tantes fulles d'aquella magnifica i immensa alzina no sabíem per on començar. Així que ens posem a buscar i al cap d'una estona veiem alguna cosa sospitosa i pam! Estava allà! Ven petit i ven amagat. Seguim el camí fins al proper cache #7# Camí Ral - Can Pou GC61M0A, un cache una mica amagat, però surt fàcilment. Ens apropem al següent cache #8# Camí Ral - La Font GC61M2Z, on hi ha una font amb un banc, mentre descansem en el banc, pam! Surt el cache, així que decidim avançar fins al següent punt #9# Camí Ral - Bassa de Can Record GC61M3X. La pista que ens donen els propietaris és una mica confusa fins que trobes el cache, molt adequada per aquest lloc i amb un contenidor algú familiar. Seguim fins al proper cache #10# camí Ral - Verd GC61M4P, un cache fàcil de trobar que ràpid surt de l'amagatall, i ostres... Aprofitem i deixem un Travel Bug (que per cert, de camí de tornada ja no hi era! Són ràpids aquests geocachers!).

Pagès treballant

Avancem fins el següent punt #11# Camí Ral - Pont Vell GC61MYA, aquest cache ens feia molta il·lusió trobar-lo, ja que seria el número 100! I si, finalment surt, i quina sorpresa! Un cache molt divertit! Seguim fins al proper cache i últim #12# Camí Ral - St. Antoni de Vilamajor GC61N07 i hem de dir que aquest ens va costar més del que ens pensàvem.

Un cop trobats tots, tornem per aquest agradable camí en ple raig de sol, sort que a estones els arbres et feien ombre.

En definitiva, una molt bona ruta tant per fer a peu, amb bici i sobretot amb els petits de casa.

Felicitats "Patufetes team" per ensenyar-nos aquests indrets tant meravellosos.